Reklamacje i zwroty – Twoje zakupy w harmonii i zaufaniu
Zależy mi, aby każdy krok Twojej podróży z Kate Atelier był pełen spokoju i magii – także ten, gdy coś
chcesz zwrócić lub zareklamować. Oto jasne zasady, które zagwarantują Ci wsparcie i bezpieczeństwo.
Zwroty
Masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, by zwrócić produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań.
Ważne, aby był kompletny i bez śladów użytkowania.
Do paczki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (możliwy do pobrania poniżej).
W myśl prawa konsumenckiego, nie przyjmuję zwrotów produktów stworzonych indywidualnie na Twoje
zamówienie.
Dostawa zwrotna
Wyślij paczkę rejestrowaną na mój adres (ul. Warmińska 29/1, 59-220 Legnica).
Paczki wysłane pobraniowo lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.
Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwrotu, do 14 dni zwrócę Ci pieniądze.
Reklamacje
Moja biżuteria objęta jest 6-miesięczną gwarancją.
Reklamuj wady fabryczne (np. wadliwe zapięcie) przez kontakt mailowy na sklep@kateatelier.pl z
załączeniem dowodu zakupu.
Po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy lub naprawiony
produkt.
A co z naprawą?
Biżuterię, której gwarancja już wygasła lub wymaga odświeżenia – mogę naprawić lub odświeżyć odpłatnie.
Skontaktuj się ze mną, a przygotuję indywidualną ofertę z wyceną.