Reklamacje i zwroty

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia.

Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.

Prosimy wypełnić formularz i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.

Pobierz formularz zwrotu

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. 

Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.

Przesyłkę wyślij na adres:

Kate Atelier

ul. Warmińska 29/1

59-220 Legnica

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną.

Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.

Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.

Reklamacje

Nasza biżuteria objęta jest sześciomiesięczną gwarancją.

W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada  zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej.

Aby zgłosić reklamację, napisz na adres sklep@kateatelier.pl. Do przesyłki proszę dołączyć dowód zakupu.

Przesyłkę wyślij na adres:

Kate Atelier

ul. Warmińska 29/1

59-220 Legnica

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty 

rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwany naszyjnik, zagubione elementy 

biżuterii, a także odbarwienia kamieni spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.

Naprawa

Naprawę lub odświeżenie biżuterii nieobjętej gwarancją lub z przekroczonym okresem gwarancji, możemy przeprowadzić odpłatnie.

Aby skorzystać z odświeżenia, proszę napisać na adres sklep@kateatelier.pl

Przesyłkę wyślij na adres:

Kate Atelier

ul. Warmińska 29/1

59-220 Legnica

Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych, skontaktujemy się z ustalonym zakresem naprawy i wyceną.