Reklamacje i zwroty – Twoje zakupy w harmonii i zaufaniu

Zależy mi, aby każdy krok Twojej podróży z Kate Atelier był pełen spokoju i magii – także ten, gdy coś

chcesz zwrócić lub zareklamować. Oto jasne zasady, które zagwarantują Ci wsparcie i bezpieczeństwo.

Zwroty

Masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, by zwrócić produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań.

Ważne, aby był kompletny i bez śladów użytkowania.

Do paczki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (możliwy do pobrania poniżej).

Pobierz formularz zwrotu

W myśl prawa konsumenckiego, nie przyjmuję zwrotów produktów stworzonych indywidualnie na Twoje

zamówienie.

Dostawa zwrotna

Wyślij paczkę rejestrowaną na mój adres (ul. Warmińska 29/1, 59-220 Legnica).

Paczki wysłane pobraniowo lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.

Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwrotu, do 14 dni zwrócę Ci pieniądze.

Reklamacje

Moja biżuteria objęta jest 6-miesięczną gwarancją.

Reklamuj wady fabryczne (np. wadliwe zapięcie) przez kontakt mailowy na sklep@kateatelier.pl z

załączeniem dowodu zakupu.

Po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy lub naprawiony

produkt.

A co z naprawą?

Biżuterię, której gwarancja już wygasła lub wymaga odświeżenia – mogę naprawić  lub odświeżyć odpłatnie.

Skontaktuj się ze mną, a przygotuję indywidualną ofertę z wyceną.